قدردانی فرماندار یزد از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن

فرماندار یزد در پیامی ضمن تقدیر و تشکر از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن...
به گزارش واحد خبر روابط عمومی فرمانداری یزد عزیزا... سیفی فرماندار یزد در پیامی ضمن تقدیر و تشکر از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن گفت: انقلاب ما انقلاب نورانيت است و اين حرکت زمينه ساز پيروزي حق بر باطل و تابش نور انقلاب در دل مومنان است. سیفی با بيان اين که علیرغم تمام توطئه های 32 ساله تمام معاندان اسلام, مردم ایران یک قدم هم از اهدافشان پا عقب نگذاشته اند, افزود: امروز رايحه خوش اسلام و پيام انقلاب در سرتاسر جهان طنين انداز شده که نمونه های بارز آن را در تونس و مصر شاهد هستیم و خداوند باري تعالي با اثبات صبوري و مقاومت نصرت را بر آنها نازل کرد. وي اضافه کرد: براي مقابله با خطراتي که امروزه انقلاب ما را تهديد مي کند بايد ارزش هاي انقلاب را بشناسيم و در جامعه نهادينه کنيم تا بتوانيم براي ساختن انقلاب تلاش کنيم. وي با تاکيد بر اين که قبل از جهاد با دشمنان بايد به جهاد با نفس پرداخت، خاطرنشان کرد: مردم بايد براي عملي کردن مسئوليت خود گام بردارند و با فکر و انديشه زمينه را براي دستيابي به سربلندي ملت بزرگ ايران فراهم کنند. وی ادامه داد کسانی که سعی دارند حضور مردم را در راهپیماییها و صحنه های مختلف کمرنگ جلوه دهند بیایند و ببینند چگونه مردم رو سیاهشان کردند.

در این پیام فرماندار یزد اظهار داشت: امروز ايران اسلامي به يک الگوي محبوب و دوست داشتني در جهان و منطقه تبديل شده است و دستاوردهاي علمي، اقتصادي، فرهنگي و سياسي جمهوري اسلامي ايران به حدي رسیده است که دشمن را به واکنش واداشته است و اين همه پيشرفت جمهوري اسلامي را برنمي تابد. وي گفت: بايد زورگويان جهان موج بيداري اسلامي را در منطقه درک کنند و بفهمند که ديگر نمي توانند سرمايه ملي ملت ها را غارت کنند.

سیفی در پایان ضمن اشاره به پیش بینی های امام خمینی(ره) درخصوص آینده خاور میانه و تاکید امام بر خدمتگزاري مردم, گفت امیدواریم مسئولان شهر با همت و کار مضاعف و ارائه خدمات افزون این حضور را جبران کنند.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا